Consultanță în afaceri și management

Oferim îndrumare și asistență operațională pentru entități publice și private și alte organizații pe probleme de management, cum ar fi: planificarea strategică și organizatorică, managementul schimbărilor, reducerea costurilor și alte probleme financiare. Aceste servicii de consultanță și asistentă sunt acordate firmelor și serviciilor publice pentru planificare, organizare eficientă și control și managementul informației, etc.

  • Consultanță

    Oferim îndrumare și asistență operațională

  • Reducerea cheltuielilor

    Reducerea costurilor și alte probleme financiare

Strângeți capital mai rapid și negociați propriile condiții

Aflați strategii și tactici eficiente despre cum să strângeți capital. Suntem consultanți, dacă trebuie să strângeți capital, vom evalua planul dvs. de afaceri din punctul de vedere al unui potențial investitor sau partener.

  • Rezultate 100%
  • Idei valoroase
  • Reduceri de Buget
  • Clienți mulțumiți

organizare eficientă și control de managementul informației

Managementul informațiilor se referă la un ciclu de activitate organizațională: achiziționarea de informații de la una sau mai multe surse, găzduirea și distribuirea acestor informații pentru cei care au nevoie de ele, și în final arhivarea sau ștergerea lor. Acest ciclu de implicare organizațională cu informații implică o varietate de părți interesate: de exemplu, cei care sunt responsabili pentru asigurarea calității, accesibilitatea și utilitatea informațiilor obținute, cei care sunt responsabili pentru depozitarea în condiții de siguranță și modul de utilizare a lor, precum și cei care au nevoie de ele pentru luarea deciziilor. Părțile interesate ar putea deține drepturile de proveniență, de schimbare, distribuie sau șterge a informațiilor în conformitate cu politicile de management al informațiilor organizaționale.

Managementul informațiilor cuprinde toate conceptele generice de management, inclusiv: planificarea, organizarea, structurarea, prelucrarea, controlul, evaluarea și raportarea activităților de informare, tot cea ce este nevoie pentru a satisface nevoile celor cu roluri organizaționale sau funcții care depind de informații.