Consultanță în domeniul achizițiilor publice

Consultanța în achiziții publice se adresează atât autorităților contractante care organizează proceduri de achiziție în conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2006, cu modificările și completările ulterioare, cât și potențialilor ofertanți la procedurile de achiziție publică, publicate în Sistemul Electronic De Achiziții Publice (SEAP )

  • ORGANIZAŢII PRIVATE

    BENEFICIARI DE PROIECTE, COMPANII CARE REALIZEAZĂ MANAGEMENT DE PROIECT, OFERTANŢI ÎN CADRUL ACHIZIȚIILOR

  • AUTORITĂȚI CONTRACTANTE

    AUTORITĂȚI PUBLICE CENTRALE ŞI LOCALE, INSTITUȚII PUBLICE, ORGANISME DE DREPT PUBLIC

Accesează Fonduri Europene sau Naționale fără dificultate

Servicii de achizitii publice destinate primariilor care doresc achizitii publice si nu stiu sa realizeze procedurile legale. Serviciile oferite de societate se realizeaza cu maxim profesionalism, in termene convenite cu beneficiarul, cu respectarea in totalitate a normativelor si stasurilor in vigoare in zona de proiectare, consultanta si achizitii publice.

  • Rezultate 100%
  • Idei Valoroase
  • Reduceri De Buget
  • Clienți Mulțumiți

Serviciile din domeniul achizițiilor publice includ:

Pentru autorități contractante: Asistentă în stabilirea procedurilor de achiziție ce trebuie aplicate, în funcție de specificul lucrărilor / produselor / serviciilor ce urmează a fi contractate și valoarea estimată a contractelor; Asistentă în elaborarea documentațiilor de atribuire (caiete de sarcini, fișe de date, formulare etc.); Asistentă acordată beneficiarilor în vederea organizării procedurilor de achiziție publică, urmărind respectarea tuturor prevederilor legale în vigoare, de la publicarea anunțului de organizare a procedurii și până la semnarea contractului cu ofertantul câștigător;

Pentru operatori economici: Asistentă în elaborarea documentelor-tip și a ofertelor tehnice și / sau financiare solicitate pentru participarea la o procedură de achiziție publică în calitate de ofertant; Oferirea de consultanță pe tot parcursul derulării procedurii de achiziție publică, începând cu analiza documentațiilor de atribuire publicate de autoritățile contractante și solicitarea de eventuale clarificări și până la finalizarea procedurii de achiziție și semnarea contractului cu ofertantul câștigător. Oferim servicii de consultanță și asistentă juridică privind legislația în vigoare. Asistentă juridică privind întocmirea și soluționarea contestațiilor pe cale administrativă sau în față instanțelor competente, Consiliul National de Soluționare a Contestațiilor (CNSC ) si Curtea de Apel.

Serviciile de consultanta in achizitii publice acordate autoritatilor contractante in ceea ce priveste atribuirea contractelor de achizitii publice cuprind:

•  Consultanta generala cu privire la interpretarea si aplicarea legislatiei achizitiilor publice

•  Stabilirea procedurii de atribuire a contractelor de achizitii publice;

• Redactarea si/sau revizuirea documentatiilor de atribuire in conformitate cu legislatia nationala si comunitara;

•  Redactarea anunturilor de intentie, de participare si/sau de atribuire;

•  Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari formulate de potentialii ofertanti;

•  Asistenta pe parcursul sedintelor de deschidere a ofertelor;

•  Consultanta si asistenta pentru verificarea eligibilitatii ofertantilor;

•  Redactarea solicitarilor de clarificari referitoare la ofertele depuse;

•  Asistenta in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor si a instantelor judecatoresti cu privire la eventualele contestatii si plangeri;

•  Consultanta pentru negocierea, incheierea si executarea contractelor de achizitie publica